Kraj gvozdenog doba?
Iako se broj muškaraca koji posećuju teretane povećao za 16% u odnosu na 2003. godinu, broj onih koji redovno dižu tegove opao je za uznemirujućih 15%
Iako se broj muškaraca koji posećuju teretane povećao za 16% u odnosu na 2003. godinu, broj onih koji redovno dižu tegove opao je za uznemirujućih 15%. Zašto uznemirujućih? Zato što dizanje tegova 3 puta nedeljno ...
1 Smanjuje rizik od dijabetesa za samo 4 meseca, navodi se u studiji Tufts Univerziteta. Trening sa tegovi-ma snižava nivo glu-ko-ze u krvi, a po-ve-ća-va osetljivost tki-va na insulin.
2 Leči depre-siju, tvrde istraživači sa Har-var--da. Oni su upo-re-đivali efekte aerob--nog tre-ninga i vežbanja sa tegovima tokom 10 nedelja. Po-bolj-ša-nje raspo-lo-ženja je bilo znatno veće kod dizača tegova.
3 Podiže nivo testoste-ro-na čak za 49%, navode finski naučnici. Ovaj hormon igra značajnu ulogu u ukupnom riziku od smrti, ali određuje i seksua-lne performanse.
4 Može vas sačuvati od moždanog udara, kaže se u studiji Univerzitetu Mičigan. Podizanje tegova snižava krvni pritisak, čime se rizik od moždanog udara smanjuje za 40%.
- kraj -